Informacja ogólna 
eSKLEP Fundacja Animalia, Poznań
NIP: 782-234-41-37
REGON: 300219462
KRS: 0000248335

Kontakt
e-mail: fdz.animalia@wp.pl

Ochrona danych osobowych
Fundacja Animalia zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Udostępnione dane osobowe będą nam jedynie służyć do realizacji zamówień. Zgodnie z ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz do zażądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Jak zamawiać?
Dokonywanie zakupów w sklepie możliwe jest tylko drogą elektroniczną. Sklep nie przyjmuje zamówień przez telefon, fax itp. Nie ma również możliwości odebrania zamówionego towaru osobiście. Jako zamówienie rozumie się poprawnie wypełniony formularz zamówienia na stronie i potwierdzenie zgodnie z instrukcjami.
Sklep wymaga rejestracji do złożenia zamówienia.

Ceny, oferta, dowody zakupu, koszty:
Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny w sklepie NIE MOŻE ulec zmianie dla danego klienta jeśli złożył on zamówienie. Cena jest obowiązująca od momentu uaktywnienia towaru na stronach sklepu i jest wiążąca. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy cena towaru zmienia się na KORZYŚĆ klienta. Wtedy obniżenie kosztów jest uzgadniane pomiędzy stronami.
Produkty zamieszczone w sklepie nie stanowią bazy magazynowej, zatem nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Do zamówionego towaru doliczany jest koszt opakowania, zabezpieczenia i wysyłki towaru. Koszt jest obliczany i wyświetlany przed zatwierdzeniem zamówienia.


Warunki realizacji zamówienia:
Warunkiem realizacji zamówienia jest kompletne i poprawne wypełnienie formularza danych tele-adresowych. Bezwarunkowo ilość towarów na zamówieniu musi być większa od zera!
Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z zamawiającym w celu potwierdzenia zamówienia, jak również prawo do nie realizowania zamówień w przypadku wątpliwości dotyczących danych adresowych, niejasności zamówionych towarów, niemożliwości kontaktu z zamawiającym w celu wyjaśnienia niejasności.

W przypadku kiedy zamówienie nie może być w części lub całości zrealizowane, a klient dokonał przedpłaty z zamówienie na konto - różnica w kwocie niezrealizowanych towarów zostanie zwrócona na podane przez klienta konto w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku zapłaty przy odbiorze brakujące produkty z zamówienia nie zostaną ujęte na dowodzie zakupu, jak również ich wartość zostaje odliczona od wartości pobrania pocztowego/kuriera

Dostawa
Zamówione produkty wysyłamy na adres zamawiającego podany w formularzu. Jeśli zamówienie ma być wysłane pod dwa rożne adresy należy złożyć dwa oddzielne zamówienia. Jeśli zamówienie ma być wysłane na adres inny niż adres zamawiającego wtedy należy powiadomić sklep internetowy  e-mailem (fdz.animalia@wp.pl) lub zamieścić informację w uwagach w formularzu zamówienia.

Sposób dostawy
Zamówione produkty wysyłamy do klientów za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Koszt dostawy jest uzależniony od formy zapłaty: przelew/pobranie jak również od formy wysyłki kurier/poczta.

Czas i informacje o realizacji zamówienia
Po otrzymaniu zamówienia obsługa sklepu przystępuje do jego realizacji. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków zamawianych artykułów skontaktujemy się indywidualnie z klientem i powiadomimy o terminie realizacji. W przypadku zwykłej przesyłki pocztowej średni czas oczekiwania wynosi siedem do dwunastu dni roboczych. Jeśli mieszkają Państwo w małej miejscowości czas oczekiwania na przesyłkę może się nieco wydłużyć. Terminy te obowiązują o ile nie nastąpiły inne ustalenia między stronami. Dodatkowo o terminie wysyłki towaru informujemy oddzielnym mailem. W przypadku kiedy całość zamówienia nie może zostać zrealizowana, sklep zastrzega sobie prawo do wysłania zamówienia niepełnego oraz podanie kupującemu informacji o przewidywanym czasie dostarczenia brakującego produktu/ów na swój koszt lub zwrot nadpłaty na wskazane przez klienta konto.

Sklep w opcji "dostępność" pokazuje przewidywany czas dotarcia określonych towarów na magazyn lub status posiadania produktu w swoim magazynie. Dostępność podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.

Rezygnacja z zamówienia

W przypadku kiedy klient chce zrezygnować z zamówienia:

-Płatnego przelewem: klient powinien poinformować sklep o rezygnacji zamówienia przed jego wysłaniem. W tym celu niezbędne jest podanie numeru konta bankowego oraz dane osoby która jest właścicielem konta w celu zwrotu dokonanej wpłaty. Tylko takie rezygnacje będą uznawane za wiążące. Jeśli zamówienie zostało przed rezygnacją zrealizowane lub zostało zrealizowane w części, zwrócona na konto zostanie różnica wynikająca z dokonanej zapłaty i zrealizowanych produktów.

Formy zapłaty
Istnieje kilka forma zapłaty za przesyłkę
Zaliczenie pocztowe - Klient płaci za przesyłkę w momencie jej odbioru - listonoszowi.

Konto bankowe:
Fundacja dla Zwierząt Animalia
Nordea Bank Polska S.A. Oddział POB Poznań I
53 1440 1286 0000 0000 0453 3704

Konto do wpłat zagranicznych:
Fundacja dla Zwierząt Animalia
SWIFT: NDEAPLP2
IBAN: PL53 1440 1286 0000 0000 0453 3704

Koszty przesyłki

Kwota za przesyłkę zostanie wyświetlona przy realizacji zamówienia, cena jest uzależniona od sposobu płatności, warunków dostawy i wagi paczki/ek.

Jeśli przesyłka nie dotrze?
Jeśli przesyłka nie dotrze w spodziewanym terminie prosimy o kontakt z właściwym dla adresata urzędem pocztowym w celu sprawdzenia czy przesyłka nie czeka na odbiór. Często zdarza się, że awizo pozostawione przez listonosza ginie, i odbiorca nie zostaje poinformowany o nadejściu przesyłki. Jeśli jednak okaże się że przesyłka nie dotarła na czas, prosimy o kontakt fdz.animalia@wp.pl

Jeśli przesyłka dotrze uszkodzona?
Klient w momencie odbioru zamówionego produktu ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela. W razie  stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika lub pracownika poczty - jeśli odbiór następuje w urzędzie pocztowym sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. W przypadku dostawy kurierem klient jest zobowiązany do rozpakowania przesyłki i sprawdzenia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.

Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta?
Jeśli przesyłka zostanie nadana i nie zostanie odebrana przez adresata, wszelkie koszty powrotu przesyłki poraz jej ponownego nadania ponosi kupujący. W przypadku wysyłki za pobraniem  sklep ma prawo zażądać zwrotu kosztów. W przypadku kiedy klinet dokonał przedpłaty i nie odebrał przesyłki, zostanie ona nadana jedynie po uregulowaniu kosztów ponownej wysyłki oraz powrotu.

Reklamacje
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Zwroty towarów
Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni liczonych od daty dostarczenia towaru. Zgodnie z Rozdziałem 2, Art.7 punktem pierwszym ustawy z dnia z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)
Klient rezygnujący z zakupu powinien w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru przesłać listem poleconym pismo odstępujące od umowy sprzedaży oraz informację w jaki sposób i gdzie (np.numer konta) kwota za towar ma być zwrócona.

Warunki zwrotu
Przed zwrotem należy skontaktować się z obsługą sklepu mailowo: fdz.animalia@wp.pl i ustalić termin zwrotu towaru.
Towar zwracany musi być w stanie idealnym w oryginalnym pudełku i folii. Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Wszelkie rozliczenia wynikające ze zwrotów, wymiany i reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru.
Zwrotów dokonujemy przelewem bankowym na podane konto bankowe, lub przekazem pocztowym na podany adres w zamówieniu.

Uwaga: Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.

Mamy nadzieję, że powyższy regulamin skrupulatnie informuje o warunkach dokonania transakcji. Jeśli macie Państwo jednak dodatkowe pytania prosimy o kontakt mailowy: fdz.animalia@wp.pl

Wszystkie znaki firmowe, ilustracje produktów należą odpowiednio do ich właścicieli.
Zostały one użyte na stronach sklepu jedynie w celach informacyjnych.

Życzymy udanych zakupów!